Min stora lilla kille.

Har varit på "light party" idag och köpte ljus som doftar honungs melon. Kommer dofta ljuvligt i mitt hem. Jag är en riktig doftoman. Som stod på partyt och doftade på i princip allt. De flesta skrattade åt mig när jag stod där och sa mmm, mmm va gott haha. Jag är tokig i allt som luktar gott. Där av därför mina kläder stinker så mycket sköljmedel. Ska försöka göra så doften blir väldigt diskret eftersom jag har min lilla plutt och man vet då aldrig om han får svårt att andas eller mår dåligt att för mycket dofter.

William fick en massa Goa kommentarer om de kvinnor som var sär bl.a. Tyckte de han var så med och att han var så pigg och glad. Han satt ju i matstolen och hoppade haha. Sen tyckte de han var duktig på att äta. Han gapar riktigt stort innan han får skeden i munnen. Det är kul att han förstår så mycket. Dessutom är han så intresserad att ta på allt speciellt saker som är bakom honom.