Förargligt

Blev otroligt dåligt bemött av buss chauffören idag


Jag - hej ursäkta skulle du kunna hjälpa och ned med vagnen
Chauffören - men va fan det är väll inte så jävla svårt. Det är ju bara och lyfta!!!är ni helt tappade bakom farstun?!


Vi säger ingenting och hjälper till och bär ner vagnen och jag känner hur jag kokar av ilska. Går vidare dit vi ska och går förbi en annan buss som tycks vänta på en skolbuss. Jag berättar vad jag varit med om och att jag blev väldigt otrevligt bemött och berätta exakt vad hon sa till oss. Buss chauffören var så snäll så han gav mig en lapp med ett nummer till trafik ledningen. Och tyckte jag skulle ringa dit omedelbart och berätta vad som sagts.

När vi då ska kliva på bussen hem är det samma otrevliga chaufför. Vi fick åla på samma biljett hem. När vi väl var hemma skrek hon över bussen och frågade om vi ville gå av där. Och så öppnade hon dörrarna och går emot oss när vi är påväg ut.


Chauffören - ska jag hjälpa er ner med vagn?
Jag - nej tack vi blev så jävla otrevligt bemötta förut så vi klarar oss själva.


Svarade jag och jag kan lova att jag var riktigt förbannad. Så nästan de första jag gjorde när vi kom hem var att så
En pling till buss ledningen. Tycker det är förargligt att man blir behandlad på detta sätt. ?!..