Mys dag!

Hängt upp nya gardinerna som är i en benvit färg, jätte vackra så solen lyser så fint igenom dem. Har även provat och myst med min nya gråa filt. Sen så fick Lill pysen en fleece filt av mig med Pettson & Findus på. Tror han gillar den först just. Nu ligger han och sover på den. Har haft Mikaela här också så tillsammans slängde vi ihop en Cheese cake med jordgubbar på. Den blev gudomligt god. Hon har även demonstrat sina Mary kay produkter för mig. Fick pröva den nya ansikts masken och en super god dusch kräm. Även en fonduation och pudret. Pudret & smink removern ska jag köpa av henne på lördag för då ska hon ha smink party hos min mamma. Hon är så himla go och social så de är alltid lika kul och ha henne här. Tog ett kort på Cheese caken men formen var så klart upp och ner, lite komiskt!