Min ängel

Bm i från BVC ringde alldeles nyss, vi var med lilla pysen till BVC förra veckan. Han har pipit hela tiden i sin andning sedan han kom ut till världen. Det var en doktor som lyssnade och han sa att pipljudet hördes bara utåt min inte inne ifrån bröstet. Men han ångrade sig nog under helgen. Bm berättade för mig att han hade varit hemma i helgen och funderat på detta. Så nu ska vi ta william till en barnläkare. För att se vad felet kan vara. Jag blir både glad och ledsen om jag får reda på vad de är. Huvudsaken är att det går att åtgärda. Så imorgon klockan halv fyra ska vi vara där. Jag får bita på naglarna ända fram tills dess. Just nu sover min juvel. Som en stock & jag ser på någon sjukhus serie på TV4. Jag älskar sjukhus, tror jag ska satsa på något inom sjukvården när jag varit mamma ledig ....