Yrhöna

Jag är världs trött idag, glömsk är jag dessutom. Har massvis av saker att fixa med inför dopet. Ska fixa med försäkringskassan. Har lovat och skicka mejl till min lärare, hon ville så gärna ha foto på William. Nu när det blir vårligt ute då saknar jag att gå i skolan och arbeta stenhårt som jag gjorde förra året. Tänkte börja lite smått efter mamma ledigheten. Bara ett par timmar i veckan. Sen ska jag ringa till en dan som har hand om dagis platser. Jag är säkert väldigt tidigt ute men jag måste få ordning på allt nu. Jag är ju så virrig speciellt med papper och saker. Undrar hur många saker och lappar jag lagt bort eller slängt. Jag blir tokig när det finns saker överallt. Längtar tills William börjar gå för då MÅSTE jag plocka bort min fyrtiotvå ljus lyktor. Är tokig i dem, Albin är tokig på mig för att jag har så mycket ljuslyktor och ljus över allt. Så han blir nog glad haha.