Veckan som sådan!

Får ha något att se fram emot denna vecka. Imorgon är det slingor hos frissan som gäller. Skönt att få bli lite ompysslad, då jag alltid annars pysslar om två killar här hemma. Imorgon hoppas jag även att Williams pall kommer, det är en utav hans dop presenter han ska få. Tänkte skriva fint under den. Kan vara roligt för honom och spara sen. Tisdag kommer prästen hem till oss och ska prata om dopet. Sen i veckan kommer Willes fina dregglisar och så tänkte jag beställa en fin pyjamas och en body. Alltid kul när han får massa fina saker. Det är roligare än när jag själv för något. Sen är det väl inget som händer på onsdag blir en vilo dag och även torsdag. På fredag ska jag göra tårtor och choklad cookies. Och så får jag nyckeln till församlings hemmet och då ska jag dit och duka i ordning och dekorera. Albin ska blåsa massa ballonger för det kan ju inte jag haha. På lördag är det dip för våran lilla älskling. Älskar att få veckan att gå. Tar en bild imorgon kväll på håret!