Toppen dag i väse

Här är endel av de otroligt fina presenterna jag fick idag. Visar resten i morgon. Fick smycken av lilla syster Andrea och även skärpet, inte nog med det fick jag ett collage med massa bilder som var otroligt fint gjort. Dessutom fick jag den "senaps färgade" blusen. Tack syster yster! Fick den fina tröjan till William av min bästa vän Sandra och så fick jag present kort på hm, så underbart go. Fint att William också fick en present. Fick så fin present påse utav Sandra också. Ska ta kort på den imorgon. Fick även en jätte fin teckning som syster My hade målat. Det är så himla fint och få saker som någon har gjort, det blir så personligt!

Av mamma och pappa fick jag en jätte fin mörkgrå matta och sommriga köksgardiner och inte nog med det fick jag två fina vita nack kuddar. Påslaken och ett vitt överkast. Mamma och pappa och mina systrar, Sandra och Albin och såklart våran Wille har verkligen gjort den fantastiska dag.

Till middag vankades det kyckling filer och pepparsås och Klyft potatis och en stor sallad. Till efterrätt fick vi en underbart god prinsesstårta!
Är så glad och nöjd!