Tidigt!

Tycker inte om att stiga upp så här tidigt varje dag. Klockan 06:00-07:00 har lilleman väckt mig nu i några veckor. Jag är dödstrött och känner bara hur ögonlocken faller ner. Vet att det inte är någon otid för föräldrar att kliva upp nu. Dessutom är det ganska mysigt och lyssna när han säger mama, dada. Papa. Även fast han kanske inte vet vad det är ännu. Man blir ändå så lycklig och sen vaknar man utav att han ligger bredvid och ler och leker med sina fötter haha (go). Ska väl förberedda morgon dagen idag, då jag har födelsedag. Roligt och fylla år förutom att jag inte får så många gäster imorgon. Men svärfar och plast svärmor kommer och det ska bli kanon kul. Sen får vi se om någon mer kommer. Annars blir jag firad på lördag i väse av mamma pappa och systrarna och kanske deras respektive. Mamma ska ju ställa till med tårtbak och sedan ska jag få pappa kocks goda pepparsås och Klyftpotatis och grillad kyckling. GOTT! Nu ska jag hålla om min underbara son och klia han lite smått på ryggen så han somnar.