Örebro/Fia/marieberg

Imorgon bär det av emot Örebro. Vi har lite att shoppa inför dopet. Ska ha ballonger och dekorationer. Ska köpa tröja till Abbe och en tunika och ett stort flott halsband till mig själv. Lill plutten ska få en pyjamas och lite mer kläder. Ska köpa ett smycke som han ska få av oss i dop present och något mer fint. Låda eller en ganska stor box att göra i ordning fint och lägga hans dop presenter i som jag ska spara. Så jag inte plockar undan det och vet var det finns. Ska även shoppa en present till min bästa vän Sandra. Hon kommer på lördag till väse och firar mej. Tänkte passa på att fira henne då också, eftersom att hon fyller år den 28 april. Dekoration till tårtorna behöver jag även? Problemet är vart hittar man de i Örebro? Som passar dop tårtor. Någon som vet skriv gärna.

Efter rundan på marieberg så ska vi till Albins mamma och lilla syster. Har lovat Linn att köpa med oljefärger och dukar att måla på. Kommer bli jätte trevligt. Tror banne mig jag tar med vagnen så vi kan promenera. De finns så många fina vägar att gå på. Ska sova nu så det blir morgon snabbt. Buuuh inte bussigt av magen att kurra, nåväl jag får väl sova ändå!