!

Åldersklockan tickar, är det meningen att man ska få ångest över att fylla 23 år. Vart tog alla år vägen, tiden springer ikapp mig. Har haft en toppen dag. Fått blommor och tårta och haft gäster hos mig. Såklart har mina pojkar varit med och firat mig kunde inte varit lyckligare än så. Saknade dock familjen aarås och några andra. Er får jag träffa snart ändå. Har även gjort en köttfärspaj väldigt sent som vi nyligen slängde i oss. Nu känner man att det var kanske inte så bra att chocka kroppen med massa deg på kvällen ajabaja! Men Albin vill så gärna ha det. Då är de klart man för det när man ändå är hyfsat pigg i bena. Nu sover båda killarna som två stockar. William ligger bredvid och snarkar och Albin ligger på stofflocket.

Nu ska jag sova, tack för alla fina gratulationer. De kan jag leva på tills nästa års födelsedag!