Egentid vad är det?

Försökt och ha lite egentid men nej det gick sådär. William narrade jag klockan halv nio. Han pratade lite och sedan somnade han. Skönt tänkte jag och slängde mig i soffan framför en film. Men jag trodde fel, han vaknade några gånger och grät. Var inne i sovrummet säkert 5 gånger. Tröttnade på och gå fram och tillbaka. Så nu har jag stängt av filmen matat honom och lagt mig bredvid. Blev helt plötsligt jätte trött. Så jag tänker också sussa gott bredvid min prins. Fick världens sötaste sms förut av pappsen Albin som skrev att han saknade oss jätte mycket. Han har natt veckan nu. Skönt för då har vi hela dagarna tillsammans. Han går av sitt skift 5 på morgonen och han gör sista skiftet på onsdag natt. Längtar för vi ska fira påsk till helgen i väse hos familjen aarås. Väldigt trevligt och mysigt älskar och vara på landet lugnt och rofyllt. Och trevligt stämning med påskbord och trevligt sällskap.