Dagen

Idag har jag och Albins syster Sophie rensat mitt klädskåp och vi har vikt in alla plagg snyggt och prydligt. Jag är en sån (sombaraslängerinkläderna) i skåpet. Nu har jag det snyggt och kommer att hålla det så ett tag framöver i allafall. Idag har jag varit på "billiga Nicklas" och shoppat loss. Det finns allt ifrån porslin, heminredning, leksaker, kläder, bebiskläder, ja allt ni kan tänka er. Dessutom är det så billigt. Köpte en ljuslykta "sia, armoa terapi som ligger runt 129:- i ordinarie pris i butik (ungefär). Den fick jag för 10:-, köpte två stora plast krukor till balkongen som kostad 24:- en body för 29:- och en löpare med en fin text på för 24:- och en handduk med text i till hörande sätt för 15:- och lite fler grejer. Man kan inte vara annat än nöjd fick massvis av grejer och nu är man inte fattig som man hade varit i andra butiker. Alltid kul att shoppa fina saker billigt dessutom får man mer. Bodyn jag köpte på internet kostade 79:- där och nu köpte jag den för 29:-. Men det finns mycket grejer där också som inte är mycket att ha men har man vägarna förbi Hällefors så kan ni ju leta upp billiga Nicklas !


Sova bör, god natt