Cake pops (ja/nej) det är frågan?

Tänkte jag skulle våga mig på cake pops, vet att det kommer bli kalabalik. Har alldeles för många bollar i luften inför dopet. Imorgon får jag nyckel till församlings hemmet. Ska dit och duka och göra i ordning inför lördagen. Ska baka två stycken tårtor, iväg och köpa tulpaner. Ska köpa jord för att plantera lite fler blommor att ha på balkongen när det blir varmare. Ska tvätta hela dagen för jag har en drös med kläder som legat i tvätt korgen i en vecka. Ska stryka mina kläder och Williams kläder. Leta fram ett par skor. Hade tänkt högklackat men pga av min 20 kilos över vikt så struntar jag nog i klackar. Ska hinna grilla fläskfilé och hoppas på att det blir ganska fint väder imorgon så vi kanske kan äta på balkongen vore så mysigt. Nej nu måste jag sova om jag ska orka med morgon dagen.

God natt