Man slutar då aldrig klaga.

ligger och plågas i sängen av magsmärtor , inte alls kul. Får en jävla förstoppning ibland utav järntabletterna. Det är väldigt svårt att försöka sova när man vaknar någon gång varje timme och magen krampar. Känns inte som man har lust med någonting i dag om det ska fortsätta såhär. Har varit nere i tvättstugan också för att kolla tid , men tyvärr fanns det ingen idag. Illa tvungen att ta en tid imorgon. Imorgon ska jag också till bm men ska få träffa en kvinna i från mödravårdscentralen, hon ska ta nya prover på mig och se så att allt står rätt till. Detta är med tanke på att jag fått så svullna händer och fötter och att det värker i nacke och rygg. De misstänker att det kan vara havandeskapsförgiftning som smyger sig på. Vi får se, hoppas inte jag har någon protein i urinen. Det hade jag inte senast, men det har jag haft några gånger innan.