Kiss baby kiss

Jag håller på och avlider varenda dag är denna kissningen så himlans jobbig. Jag får aldrig en lugn stund utan måste gå upp och kissa. Speciellt nätterna är grymt jobbiga, och så har man en kattmara som inte är lugn en sekund. I natt fick jag nästan sova hela natten.. Kissade bara en endaste gång, även fast bebisen var lugn i magen så har jag varit så himla kissnödig. Törstig har jag blivit de senaste veckorna, det enda jag gör om dagarna de är och dricker o kissar känns det som. Ska till bm på torsdag så vi får se hur det ligger till med blodsockret o se om jag får gå på ett ultraljud igen. På sätt och vis hoppas jag på ett ul igen, för att se så allt verkligen står rätt till , för det är ju nästan 15 veckor sen jag var där, var där vecka 16-17 någon gång. Så nu vill jag se så min lilla ängel mår bra där inne.