Läs inte om du inte vill.

Vet att folk tycker att man är en jävla klag gris. Men läs inte min blogg ifall ni tycker jag klagar. Jag har ont så in i helvete utav min foglossning. Skulle vilja göra en massa saker som att gå ut på en lång promenad, men kan faktiskt inte. Det gör så fruktansvärt ont, varje morgon får jag stå kvar inne på toaletten i 5-10 i samma position för att det värker så fruktansvärt i underlivet. Skulle inte vilja byta med någon, inte lasta på någon den smärtan. Det finns inget speciellt hjälpmedel. Det enda bm säger eller de på förlossning, det är att föda barn. Men det är inte lätt och göra när inte barnet vill komma. Inatt har jag sovit cirka två timmar, jag klagar inte. Känner mig inte alls trött, men jag ska somna om ändå. Har fått några konstiga värkar, men de var tyvärr två gånger som de komm. Då gjorde de ont ganska långt ned emot underlivet. Och det kändes som mensvärk fast längre ned. Önskar det händer något snart! Kom ut i det fria, våran älskade unge.